vrijdag 6 oktober 2017

Genade delen

Het is immers voor mij terecht dat ik dit van u allen denk, omdat ik u allen in mijn hart heb als deelgenoten van mijn genade, zowel in mijn gevangenschap als in de verdediging en bevestiging van het Evangelie. God is mijn Getuige, hoe vurig ik naar u allen verlang met de innige gevoelens van Jezus Christus.   Filipijnen 1: 7-8
Paulus windt er beslist geen doekjes om en spreekt zijn liefde uit over de mensen in Filippi. Dat heb ik nooit zo bedacht als ik aan Paulus denk.

In deze verzen wordt mooi zichtbaar hoe het Evangelie niet alleen een weg naar God baant, maar ook naar elkaar. Paulus heeft veel met de gelovigen in Filippi mee gemaakt. Eigenlijk best jammer dat we nu vaak zo individueel bezig zijn met onze eigen dingen. Hoe zou dat anders kunnen? Misschien door meer met elkaar te delen...elkaar deelgenoten maken van de genade.

What Do Your Caffeine Habits Say About You?





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen