vrijdag 10 februari 2017

Planning the day

Dat ziet er nog eens geordend uit!
Eerlijk gezegd... mijn agenda ziet er héél anders uit!
Ik appte het gisteren nog naar een vriendin, als ik alles alleen maar wat netter op zou schrijven, zou het er al een stuk overzichtelijker uitzien!

datstudylife:7.08 // changed my bullet journal layout/design because i’m too lazy to make it pretty everyday… had a pretty productive day today though! (i took this pic earlier, everything is checked off now ):

En al die gekleurde pennen, ook zo leuk!

Highlighter categories - Yellow = Completed Pink = Cancelled Green = Postponed Blue = Rescheduled:

Of gewoon zelf je agenda maken, schijnt ook erg in te zijn.

Kara | Boho Berry @boho.berry #planwithmechalle...Instagram photo | Websta (Webstagram):

Maar al ziet m'n agenda er niet zo netjes uit, het is al een hele vooruitgang dat ik er zoveel als mogelijk is in op schrijf. Want denken dat ik 'het wel onthoud', die tijd is voorbij!
Dus schrijven we netjes alles op wanneer Mar 'cultuurmarkt' heeft, wanneer M toetsweek heeft en S een speelafspraak, wanneer ik spreekavond op school heb en hoe laat, wanneer we de verjaardag van 7 familieleden tegelijk vieren en wanneer het voorjaarsvakantie is!

En dat laatste, dat is al bijna! Dus heb ik vandaag gepland dat ik vanaf half 2 de tijd neem om eens goed op papier te zetten hoe ik ons moestuintje dit jaar ga gebruiken. Welke zaadjes ik er waar in stop en wanneer en of ik het eerst binnen in potjes doe of gelijk in de tuin. Ik heb er zin in!

En als we het toch over 'planning the day' hebben... Vandaag is een dag dat ik onder schooltijd helemaal alleen thuis ben! Ik heb de dag in 4 blokken van anderhalf uur verdeeld:

9.00-10.30: Huishouden
10.30- 12.00: Schrijven/tekenen
12.00-13.30: Lezen, bidden, muziek luisteren
13.30-15.00: Plan tuin maken, haken

Of ik nog getekend heb? Jazeker! Binnenkort ga ik met m'n zusjes naar een handlettering workshop, helemaal in Utrecht. Natuurlijk zijn er ook workshops dichterbij, maar het is én gezellig even met elkaar in de auto bijpraten én de opbrengst gaat naar IJM, een organisatie waar ik graag een eindje voor wil rijden!:) Dus ik heb vanochtend een plaatje van Pinterest gezocht en heb alvast een beetje zitten oefenen:

foto van Lieneke van Vuuren-Overduin.

Volgende keer: Gelezen boeken






Geen opmerkingen:

Een reactie posten